Concert solidari : Dia de les malaties cròniques

Concert 2021 FSP

COMPRAR ENTRADES

En aquest Concert Solidari ens acompanyen la Companyia Elèctrica Dharma, en Luis Posadas, la Berta Garrido i en Marc Giró, la Fundació Salut Plus vol donar visibilitat a les malalties cròniques i per tant al pacient crònic, començant perquè l’existència del “dia de les malalties cròniques ”, que celebrem el dia 26 d’octubre.

Tots els beneficis del concert solidari aniran destinats a teràpia, acompanyament i activitats que facin que la vida dels uasuaris/àries amb malalties cròniques sigui més rica, més plena i més digna.

Hem de recordar que la malaltia crònica no té cura, es generalment d’inici lent, té una llarga durada en el temps i sovint empitjora la simptomatologia fins a provocar la mort.

Hi ha un deteriorament progressiu i una pèrdua de qualitat de vida. El curs de la malaltia no es rectilini ni s’estabilitza, sino que està condicionat pel risc de les reaguditzacions o “brots” que descoloquen tot el sistema, tant en l’àmbit personal com familiar.

Crònic significa un per sempre, i des de la Fundació Salut Plus volem activar la “SINCRONICITAT” de la persona: no som només crònics o malalts, som PERSONES amb malalties cròniques!

Agraïm la col·laboració de tots els artistes i esperem que amb ells gaudiu la vetllada.

COMPRAR ENTRADES