QUI SOM?

Som una organització sense ànim de lucre constituida per una xarxa global de professionals vinculats activament en el Projecte d’atenció psicosocial al pacient crònic.

La FUNDACIÓ SALUT PLUS ha de ser un referent en l’àmbit de la millora de qualitat de vida i benestar en pacients amb malalties cròniques i la sensibilització social d’aquestes.

Els nostres principis bàsics són la innovació, psicoeducació i investigació.

SERVEIS

Què fem?

Volem donar resposta a les necessitats psicosocials amb un abordatge integral del pacient...

El Pacient Crònic

Pateix una malaltia de llarga durada i progressió lenta, que incideix negativament en la seva autonomia...

Serveis

Suport a pacients i familiars. Serveis a domicili.

Col·labora

Col·labora amb la Fundació Salut Plus, ...

Noticies

Estem al dia, novetats, events, conferències,...

Contacta

Si us plau escriu-nos, ens encantaria escoltar-te!

ELS NOSTRES VALORS

La FUNDACIÓ SALUT PLUS assumeix uns valors transversals, per tota l’organització, que ens defineixen:

Ètica

treballar i actuar amb principis ètics a tots els nivells de l’organització

Dignitat

garantir els suports necessaris al llarg de la vida del malalt amb la finalitat de què pugui viure tan dignament com abans

Esforç

com eix generador del benestar psíquic, físic i espiritual de les persones

Il·lusió

il.lusionem i motivem de nou a la persona que pateix la malaltía crónica malgrat les seves limitacions

Integritat

som coherents amb el que pensem, el que sentim i les nostres conductes o actuacions

Flexibilitat

ens adaptem a les persones, son elles les que s’adapten a un projecte fix

Respecte

reconeixement del valor de la persona per sí mateixa, independenment de les característiques personals i el seu entorn

Compromís Social

voluntat d’assolir els objectius, tant a nivel de la persona dins del projecte, com del mateix projecte cap a la societat

Responsabilitat

implicació activa en projectes que tinguin com a objectiu millorar la qualitat de vida del pacient i la seva família

Facilitar respostes personalitzades

acollir, escoltar i ser-hi

Parlem de persones i no de malalties. Ens centrem en acompanyar i cuidar, ja que cada persona és una biografia única.

OBJECTIUS

Oferir atenció integrada a les persones que pateixen malalties cròniques o avançades i a les seves famílies, especialment des de la perspectiva psicosocial i de la salut mental. Altres objectius relacionats amb l’atenció són: la detecció, prevenció i tractament dels problemes de salut mental associats, com els trastorns d’ansietat i la depressió, així com la informació i difusió de les malalties cròniques i els recursos disponibles per reduir el seu impacte.

Per altra banda, i no menys importants, serien la formació i apoderament dels pacients i persones properes o cuidadors, per participar en la gestió de les malalties, l’aplicació i difusió del Model d’Atenció a la Cronicitat, posant en valor la visió holística de la persona que considera els aspectes físics, mentals i sòcio-familiars com un únic procés.

ELS NOSTRES PATRONS

Glòria Solsona
Patrona i Secretària de la Fundació

Josep Cañete
Patró i President de la Fundació

Clàudia Massé
Patrona i Directora de la Fundació

Gisela König
Presidenta Honorífica

VOLS COL·LABORAR AMB NOSALTRES?

També pots col·laborar fent una transferència a: La Caixa ES62 2100 0104 8102 0150 8471

col·laboradors