Acte d’inauguració FUNDACIÓ SALUT PLUS

Acte d'inauguració FUNDACIÓ SALUT PLUS

El dimecres dia 15 de maig, es va celebrar l’acte d’inauguració de la Fundació Salut Plus, al Claustre del Monestir de Sant Cugat.
L’acte conduït per la periodista de TV Sant Cugat, Laura Pou, va ser un gran èxit d’assistència. Es va presentar el llibre de la Fundació “Sóc un pacient crònic…”, de l’escriptora Marisol de Benialbo, il·lustrat per Carmen Navarro, totes dues usuàries i voluntàries de la Fundació, llibre on es reflecteixen els valor, emocions i canvis d’una persona amb malaltia crònica. Es va presentar també el vídeo, amb el mateix nom, protagonitzat per usuaris i voluntaris de la Fundació, amb la intenció de donar veu a totes aquelles persones que tot i la cronicitat de les seves malalties han sabut superar i guanyar sentit de vida.
Amb l’assistència de l’alcaldessa Carmela Fortuny, i els parlaments dels fundadors de la Fundació Salut Plus, el Sr. Josep Cañete i la Sra. Clàudia Masse, va ser un acte emotiu i participatiu, amb l’assistència de voluntaris i usuaris de la Fundació, i de totes aquelles persones que recolzen i adopten la filosofia de la Fundació Salut Plus.