Viatge emocional amb les activitats a la FUNDACIÓ SALUT PLUS

Viatge emocional amb les activitats de Fundació Salut Plus

Hem fet un gran viatge de curt recorregut però molt profitós, vàrem començar a principis d’any i ja tenim petits grans èxits treballats a cada taller, els participants l’han gaudit i tots han tret els fruits i recursos que necessitàven.  Però hi ha una mirada que ens agradaría compartir amb tots vosaltres,  es la mirada dels que han creat, planificat, fusionat i desenvolupat el taller … us deixem les seves “pinzellades” :

Mireia - Fundació Salut Plus

Mireia Coma Cros
Professora de Ioga

És una gran satisfacció fer arribar la pràctica centenària de ioga a persones que conviuen amb malalties cròniques i veure, un cop més, com els pot ajudar a millorar la qualitat de vida, la condició física i crear un espai interior de llibertat i pau.

Joana - Fundació Salut Plus

Joana Demestre
Professora d’ Artteràpia

Ha sigut un taller molt bonic i fàcil de portar, entre tots fèiem el taller dia a dia. Les persones que l’han realitzat han estat totes amb una actitud molt oberta, amorosa i respectuosa, amb ganes d’experimentar i transformar a través de l’art, des colors i les formes de la natura com a gran font d’inspiració i saviesa.

Això m’ha fet molt feliç i m’ha donat molta alegria, m’he sentit molt bén acollida.

He après que malgrat les dificultats que a vegades ens posa la vida, i que molts del grup pateixen, podem mirar endavant si ens ajudem uns amb els altres i compartim el que es passa.

L’art és un bon camí per fer-ho. Gràcies.

Rosa - Fundació Salut Plus
Alfons - Fundació Salut Plus
Joan - Fundació Salut Plus

Rosa Vila
Alfons Tomàs
Joan Ramon Porqueras
Professors Taller de Música

Preparar el taller en equip és divertit, és compartir, és enriquidor, crea amistat i empatia. Les audicions amb els assistents al taller són una delícia, vibrem junts amb la música, gaudim junts, ens emocionem junts…. Estem encantats de poder proposar aquestes audicions.

Estem engrescats amb els projectes que ja hem començat a embastar de cara a setembre.

Esin - Fundació Salut Plus

Esin Cop
Professora de Dansa, Moviment i Teràpia

En mi especialidad utilizamos el movimiento como un proceso para mover la integración emocional, cognitiva y física del individuo.

El trabajo realizado en este curso en FSP, ha sido una gran experiencia y privilegio para mí como terapeuta. Nuestro viaje ha empezado a conectar con nuestro interior, dirigiendo nuestra mirada hacia dentro; quién soy “ YO” y qué piedras guardo en mi interior, en mi mochila?? Al principio no ha sido fácil, hacerlo delante de los demás” testigos” del grupo, pero poco a poco los “testigos” han empezado a convertirse en la fuerza y motivación del grupo. Después hemos empezado a descubrir el poder de “ser grupo”, pertenecer a un grupo donde me sostienen , donde me cuidan. A partir de allí hemos construido un vínculo entre nosotros y nos hemos sincronizado como si fuéramos una orquesta armonizada. Aunque cada uno era un instrumento diferente, sonábamos perfectamente a través del movimiento. En la última sesión hemos percibido que este espacio ha sido importante para nosotros, nos aceptábamos tal como somos, nos escuchábamos, valorábamos y cuidábamos.

… Seguiremos el viaje después de vacaciones, desde donde lo hemos dejado…

Laura - Fundació Salut Plus

Laura Navarro